روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

مرمول

به مدت یه هفته فرستادنم مرمول. ۳ تا جاب(تنهایی !) ران کردم.

امروزم داشتیم با دنیل و کاترین میرفتیم جاب که تو راه زنگ زدن گفتن کنسل شده.

فردا احتمالا باید برم یه جاب آر.اس.تی.

ببینیم چی میشه.

سختیا آدمو یاد خودش میندازن

دوباره واسه همون جاب کمیکال کاتر تو فهود صدامون کردن.

خلاصه کمپانی من ناراضی که چرا یه چیزو اشتباه آوردین. شانس ما جاب نزدیک بیس بود.

با بدبختی ردش کردیم رفت.

الان که برگشتم همش دارم به خودمو اشتباهامو بلاهایی که سرم اومده و چقد حقم بوده و زندگیو فلسفه و این چرت و پرتا فکر میکنم.

آدمارو باید تو سختیا بشناسی.

 

شانس

امروز یه جاب کاتر بودم؛ تولز ما گیر کرد تو چاه !

بعد ار تماس با ۲۰۰۰ جا خواستیم برک کنیم که خدارو ۱۰۰۰۰۰۰۰ بار شکر٬ تولز آزاد شد

داشتم دیوونه میشدم.

کمپانی من احمق نمیدونست اون پایین چی داره.

 Shans!!!