روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

تغییر!

همونطور که حدس میزدم این سری فصل تغییراته٬ که همش یه جورایی به هم ربط داره.


تغییرات کاری٬ زندگی٬ آدمای دور و برم٬ فضا و چهره‌ها.


من تغییرات خیلی دیدم اما این دفه دارم جدی‌تر روشون فکر میکنم.


فکر میکنم الان وقت اینه که برگردم یه خورده گذشتمو بررسی کنم. 


الان اسکاتلندم٬ تا یه ماه دیگه برمیگردم لوکیشن٬ ببینم چی میشه.




نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ

منظورت اوباما است؟
چرا جواب ایمیل نمیدی؟ نکنه قهری !!

فرزاد پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.FARZAD6292@blogfa.com

سلام من سالهاست که با کمپانی شما آشناهم چندین بار شما واسه شرکت ما N.I.S.O.C کار کردید چه بک آفهایی که
با هم نداشتیم.طی این سالها من خواستم بیام و با شماها کار کنم.من کمپانی من بودم و کلی از چاه و مراحل تکمیل چاه
مطلب نوشتم که قراره تا پایان امسال بصورت کتاب در اختیار همه قرار بگیره.امیدوارم یه روزی همکار بشیم اگه میشه بم بگو از کجا آغاز کنم.

[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

این تغییراتی که ازشون یاد می کنید فقط به خاطر کارتون هستش ..از خودت و زندگیت توقع و انتظار زیادی نداشته باش.جدی بودن برای افراد جدی هستش..درسته گذشته ،حال و آینده زتدگی رو می سازه اما به گذشته نمی شه نگاهی کنی چون گذشته ها گذشته ، حتی یک ثانیه از اون رو نمی تونی برگردونی ،..فقط تو حال می تونی زندگی کنی...آینده هم برای همه یه جورایی کدر و نا معلوم هستش..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد