روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

مرخصی جنگی!

بالاخره بعد ۴ هفته موندن تو فهود و کار٬ یهو رییسم گفت که میتونی یه هفته بری مرخصی.

منم جنگی زنگ زدم به بخش مسافرت و بلیط گرفتم.

شانس من دوستم هم ایران بود و ما هم از فرصت کم من استفاده کردیم و اول خواستیم بریم ترکیه که بلیط گیر نیاوردیم٬ بعد تصمیم گرفتیم بریم شمال و طرفای اردبیل.

از مسیر آمل رفتیم٬ تله کابین نمک آبرود٬ بعد شب رامسر خوابیدیم٬ یه شبم اردبیل.

۲ بارم پلیس به خاطر سرعت جریممون کرد!

اما کلا به نظر من تو ایران٬ تازه با وجود تمام محدودیتاش٬ خیلی میشه خوش گذروند.

خیلی جاهای قشنگ و جاذبه های توریستی و چیزای دیدنی داره.

اما خب٬ اینکه کی پایه ی سفرت باشه هم خیلی مهمه

Namak-Abroud

راستی٬ هر کی مجله ی National Geographic شماره ی آگوستو گیر آورد حتما یه نگاهی بندازه بهش که خیلی جالبه.

کلی راجع به تمدن ایران باستان تعریف کرده.