روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

اینم آخرش!

بالاخره وقت تسویه‌حساب من رسید.

الان اومدم مسقط تا با عمان و فهود بعد ۳ سال خداحافظی کنم.

۳ سال پر خاطره تلخ و شیرین.

کلی تجربه‌ی تازه٬ دوستای جدید٬‌ تغییر٬ زبونای مختلف٬ چهره‌های جورواجور و الانم خداحافظ.


تو این مدت تغییرات زیادی دیدم و تغییرات زیادیم کردم. هر کدوم این تغییرا هم یه گوشه‌ای از چیزایی که آدم باید تو زندگیش بدونه برام روشن کرده.

هر چقدم جلوتر میری بیشتر میفهمی که چقد هنوز مونده تا بتونی با دید بزرگتری به دنیای دوروبرت نگاه کنی.


هر چقد دیدت بزرگتر میشه٬ تصمیم گیریت منطقی‌تر میشه؛

فکر میکنم اینکه چقد میخوای دیدت بزرگ بشه دست خودته.




نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ

حالا کجا باید بری؟

afshin چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

با عرض سلام

واقعا وبلاگ جالبی داری. خیلی دوست دارم در رابطه با شرکت شلمبرژه یه چیزایی بدونم.ایا نیرو میگیره؟

من کارمند رسمی پتروشیمی توی عسلویه هستم. ولی دیگه از اینجا خسته شدم.

موفق باشی



سیما یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ

سالم خوبی بی مرفت؟کی میای گرگان؟من الان تهرانم
ی زنگ بزن

[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

سیما جون امین 19 دی اومد ایران 23 دی ماه رفت..پس فعلا باید منتظر باشی...

[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ

سیما جون تکذیب می کنم آذر ماه بود..

فائزه جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ

کجا رفتی؟(هههههه...هههههه....هههههه)(نوعی گریه)

تارا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

نگفته بودی وبلاگم داری

مهناز چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام امین
بالاخره 3سال تموم شد و باید جات عوض بشه امیدوارم هر جا هستی خوش باشی و موفق

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ

چرا دیگه نمی نویسی؟

ندا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

نوشتتو راجع به بزرگیه دید و تغییر دوست داشتم. شاید به این دلیل که نوشته های ذهنیمو یه جای دیگه و از یه نفر دیگه شنیدم.

امین دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

مرسی
لطف داری
زندگی شاید همین باشد
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد