روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

تازه‌ها

از اونجا که دیگه نزدیک عیده و منم دارم اینجا جا میفتم٬ گفتم یه حالیم به صفحه خودم بدم.

الان بالاخره ترنسفر شدم به خاک پاک ایران.

دوباره برگشتم اهواز و یاد خاطره‌های دانشجوییم افتادم.

اینجا رلکس تر از عمانه٬ کار کردنم توش راحتتره٬ امکاناتشم خوبه٬ چاها هم استاندارد خوبی دارن و اصلا تنوع شهریش و آب و هواییش خیلی جالبه.

کلا راضیم از این ترنسفر.

اما راه نرفته بسیار است...

الان که اومدم اینجا میخوام سعی کنم زندگیو اصلا سخت نگیرم









نظرات 6 + ارسال نظر
·▪•● نیمه پنهان من ●•▪· سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://tanha87.blogsky.com/

من تاحالا وبلاگ یه پسر نخوندن
که از روزمره هاش بگه
چه جالب...
منم دوران دانشجویم اهواز بود...

.·▪•● نیمه پنهان من ●•▪· سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://tanha87.blogsky.com/

.·▪•● نیمه پنهان من ●•▪· سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://tanha87.blogsky.com

خوشبختمممممممممممممممممممم

فائزه شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام.وولک اومدی ایران.خوش اومدی.قبلاً که بهت گفته بودم ایران راحتتره.D:

الهام شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

خوبه که سخت نمیگیری زندگیو....منم دارم سعی میکنم همین کارو کنم........اما یه وقتایی زندگی خودش اینقدر سخت میشه که نمیدونی چیکار کنی.امیدوارم هزگز برات پیش نیاد:)

رجبی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام
جوجه کبابی ...بین یادته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد