روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

روزهای زندگی من

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد

تجربه های تازه!

تجربه های تازه!


چند ماهیه که منتقل شدم انگلیس, ابردین!

همه کارارو باید انگار از اول یاد بگیرم, تا الان دارم کج دار و مریض میرم جلو!

فک نمیکردم بعد چند ماه تنبلی بتونم, ولی فلن که داره میره آروم آروم!

به قول اینا Let's See!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://mylovestories.mihanblog.com/

سلام.خوبین؟من یه لیست کامل از وبلاگ های به روز شده برای تبادل لینک دارم دوست دارم وبلاگ خوب شما هم توی این گروه ثبت بشه.کافیه سری به آدرسم بزنین.
ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

kojaee kavoriiiiiiiiiiiiiiii
baba jaaan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد